Naši zamestnanci sú pre nás dôležití a preto sa snažíme neustále zlepšovať pracovné prostredie, v ktorom sa nachádzajú nielen počas práce, ale aj počas obednej prestávky. Snažíme sa zisťovať potreby zamestnancov prostredníctvom anonymného dotazníka i na pracovných poradách, ktoré sú pravidelne každý mesiac. Na operatívnych poradách dostanú zamestnanci vždy nejakú malú drobnosť, ale najhlavnejšie je to, že môžu priamo poukázať na to, čo ich trápi a my hneď riešime dané skutočnosti k čo najväčšej miere spokojnosti tých, na ktorých nám najviac záleží - našich zamestnancov.
|
Jednou z požiadaviek, ktorú sme riešili od zamestnancov bolo lepšie zabezpečenie kuchynky. Keďže si želajú aj naďalej využívať stravné karty a nosiť si vlastné obedy, navýšili sme na ich podnet aj stav mikrovlniek. Veríme, že vďaka viacerým mikrovlnkám, budú pre našich zamestnancov obedné prestávky príjemnejšie a bez zhonu.
Pre lepšiu náladu na pracovisku sme zakúpili aj nové rádio na halu, aby mohli ženy pri práci počúvať aj príjemnú hudbu. |
Pre zlepšenie pohodlia našich zamestnancov pri obednej prestávke sme zakúpili nové skrinky do jedálne. V skrinkách je možné umiestniť riady, prípadne potraviny. Snažíme sa neustále zlepšovať komfort zamestnancov nielen pri práci, ale aj pri oddychu.
Zvýšili sme aj počet upratovaní na hale, v šatniach a na toaletách.
|