Dobrý deň. Počul som, že vo Vašej firme dbáte len veľmi málo o ochranu zdravia Vašich zamestnancov v tomto kritickom období. Je to pravda? Budete to riešiť inak?
Dobrý deň,
trváme na tom, že vytváranie bezpečných pracovných podmienok na pracovisku v PMB je v súčasnosti našou prioritou. Záleží nám na zdraví našich zamestnancov, veď aj my sme ľudia, a záleží nám na bezpečnom pracovnom prostredí, veď aj my sami sme jeho súčasťou. Neuvádzate, ako viac by sme mali o ochranu zdravia dbať, tak pre istotu uvedieme my, aké opatrenia sme proti šíreniu vírusu COVID-19 už zaviedli:
Ak by aj napriek tomu mal niektorý z našich zamestnancov pocit, že sa niektoré opatrenia nedodržiavajú, alebo sú nedostatočné, ochotne si jeho názor vypočujeme a zvážime ním navrhované riešenie.
Martina Ševčíková
Finance and HR manager
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v PMB. Poprosíme vás, ozvať sa (telefonicky/e-mailom/osobne) po 2. 5. 2019, kedy budeme s istotou vedieť, či máme pre vás voľné miesto.
Prečo nerobíte niečo s povesťou firmy firma má takú negatívnu reklamu vdaka tomu ako s važiťe svojich starých zamestnancov. novým dávate viac ako tým ktorý už u vás pracujú smutné sú aj vaše inzeráty na pracovné miesta že nemáte hambu vôbec uverejnovat.
Povesť firmy PMB medzi našimi zákazníkmi je skvelá a prejavujú stále väčší záujem o naše výrobky aj služby. Povesť firmy PMB ako zamestnávateľa historicky zrejme nie je najlepšia. Sme si toho vedomí, a práve preto sme za posledný rok začali intenzívnejšie komunikovať s našimi zamestnancami. Výsledkom je aj táto vaša otázka a naša odpoveď. O našich „starých“ zamestnancov sa snažíme starať čo najlepšie, aby sme ich motivovali k zotrvaniu v našej firme,a túto starostlivosť máme v pláne stále rozširovať.
Práve pre našich stálych („starých“) zamestnancov sme na váš podnet zaviedli 2 formy „vernostného“:
V poslednej dobe sa snažíme dať o sebe stále viac vedieť. Komunikáciou na Facebooku (kde odpovedáme aj na citlivé otázky), ako i cez webstránku, dotazníky a osobné rozhovory sa snažíme povesť PMB vo všetkých smeroch zlepšovať. Dúfame, že sa nám to (spoločne s vami) podarí.
Ďakujeme za vašu otázku.
Stravenky budu na valentina ako darcek?stravenky by sme chceli v skorsom termine..dajte ich majsterke a ta ich raz dva porozdava....14teho a stravenky nikde..
Milí zamestnanci, dovoľte nám prosím zodpovedať Váš dotaz po všetkých stránkach. V pracovnom poriadku spoločnosti je uvedené, že ,,Stravné lístky sa vydávajú raz mesačne (zvyčajne 15. deň nasledujúceho mesiaca)." Objednanie stravných lístkov je možné až po úplnom uzatvorení dochádzky. Dochádzka sa dá uzatvoriť rýchlejšie ak si zamestnanci riadne snímajú odchody, príchody a neprítomnosti a tiež, ak včas odovzdajú príslušné doklady. Stravné lístky sú nám doručené do 2 dní odo dňa objednania. To znamená, ak Vám chceme dať stravné lístky o 2 dni skôr, teda 13.teho, musíme mať dochádzku uzatvorenú najneskôr 11.teho, čo zväčša stíhame a toto sme stihli aj tentokrát. Niekedy však treba počítať aj s dvomi dňami víkendu. Verte, že mzdová účtovníčka úprimne robí všetko preto, aby sme Vám ich mohla vydať zvyčajne o tie 1 - 2 dni skôr ako je písané, teda 13.teho.
Spolu so stravnými lístkami sú Vám jedným razom vydávané aj výplatné pásky, aby ste nemuseli stáť v rade pred personálnym oddelením dvakrát, a aby ich nemusela mzdová účtovníčka vydávať na dvakrát a na dve podpisové listiny. Preto v deň výdaja stravných lístkov, musí mať viac-menej uzatvorené už aj mzdy a nastrihané pásky mať popárované s balíčkami straveniek. Toto má aj ďalší význam, že ak náhodou niekto príde podať „reklamáciu“ na chybný výpočet mzdy, stihne to opraviť ešte do 15-teho. Tento mesiac Vám budú stravné lístky vydané zajtra 14. 2. 2019 (t.j. stále o 1 deň skôr oproti sľubovanému termínu). Určite to však mzdová účtovníčka neodkladala na Valentína úmyselne.
Ďakujeme za pochopenie :)